باور توانمندی ها نوید بخش دنیایی دسترس پذیر است 

چهارمین جشنواره ورزشی و بازی های بومی محلی استانی (جام بلند همتان ویژه افراد داری معلولیت) به میزبانی شهرستان نظرآباد ۲۷ شهریور ماه در سالن شهدای رسالت  باحضور "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز،دکتر بغدادی فرماندار نظرآباد، فلاح نژاد معاون توانبخشی بهزیستی استان البرز،مهندس نوری معاون سیاسی امنیتی فرماندار،شورجه رئیس بهزیستی شهرستان نظرآباد،کهن مسئول بازیهای بومی و محلی بهزیستی کشور، زارعی نژاد بخشدار تنکمان، اکبرزاده ریاست شورای اسلامی شهر نظرآباد، رؤسای ادارات کتابخانه ها، هلال احمر، پست،اداره ورزش و جوانان، نماینده دفتر امام جمعه شهرستان، اداره فنی و حرفه ای و روسای ادارات بهزیستی شهرستان های استان البرز، مدیران مرکز مثبت زندگی کد ۴۸ و ۱۷۲۱ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز:"هنگامه شورجه"رئیس بهزیستی نظرآباد در اینباره گفت:طرح ورزش و بازی های بومی محلی افراد دارای معلولیت از سال ۹۹ در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی تا کنون در سطح استان البرز در حال اجرا میباشد.

وی افزود:دراین جشنواره نفرات اول ،دوم و سوم پنج شهرستان در شش رشته  ، هفت سنگ مهارتی،   کلاس کلاس،دوزفیزیکی،دوزفیزیکی رو میزی،مچ اندازی،دال پلان ورزشی به رقابت پرداختند.

منتخبین از هر بازی ( ۶نفر) از خانم ها ۷ مهرماه و (۶ نفر) از آقایان ۱۴ مهرماه به جشنواره ورزشی و بازی های بومی محلی کشوری به بابلسر اعزام خواهند شد.

شورجه اذعان داشت: سال ۱۴۰۲ اولین جشنواره ورزشی و بازی های بومی محلی کشوری، بهمن ماه در بابلسر برگزار شد که استان البرز افتخار مدال طلا در بازی دوز فیزیکی در این جشنواره داشت.

رئیس بهزیستی شهرستان نظرآباد در راستای اهداف ستاد کنگره شهدای شهرستان نظرآباد وبه مصداق کلام مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست و درآستانه هفته دفاع مقدس برنامه حاضر که تلاشی برای به ظهور و بروز رساندن توانمندی های معلولین عزیز در اذهان عمومی بود و با توسل به شهید عزیز عبدالحسین برونسی از فرماندهان موفق دفاع مقدس، آغاز شده بود تقدیم ایشان شد.  

گفتنیست شهید برونسی، زاده مشهد بود و رمز موفقیت ایشان را می توان از همت بلند و کوشش مضاعف و خالصانه و اطاعت محض او از فرماندهی و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام مخصوصاً حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام که رمز موفقیتش در عملیات ها بود. او تا آنجا در آسمان معنویت اوج گرفته بود که تاریخ و محل شهادتش را نیز می دانست و قبل از عملیات بدر به همرزمانش گفته بود: اگر من در این عملیات شهید نشدم در مسلمانی ام شک کنید.این اطمینان قلبی از روح بلند و خلوص نیتش نشأت می گرفت که باید سرلوحه زندگی دیگران مخصوصاً فرماندهان و مسئولان باشد.

کد خبر 117315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد